Ayer!

God natt!
Idag vaknade jag 15.35! Jag trodde att mina dator hade gått sönder men icke! Jag vaknade fuckin halv fyra!! Alltså jag brukar alltid vakna tidigt när jag har varit ute. Kan aldrig sova längre än till tolv. Men idag då jävlar!
Gårdagen var kul, dock så var det lite kaosat, och då inte från mitt håll faktiskt.
Det blev också för en gång skull bilder tagna igår, dock var det flesta riktiga fyllebilder så de går inte att lägga upp... Men här är några som blev "okej". Igår dissade jag också mina älskade Converse för ett par ballerina med 2 centimeter klack. Jag kunde inte gå i dem och jag fick skitont i fötterna. Det är sååå dålig jag är på att gå i klackskor.
Besos Putas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0