!!

Tjoo!
Sämst i världshistorien på att blogga!
Men ska summera min helg lite snabbt.
I fredags stack vi till boss en bar i La moraleja som faktiskt var fett mysgt. BEstämde oss för att ta en tidig kväll och var hemma vid två. Big misstake! Jag kom hem ganska rejält onykter till min söta lilla värdis och efter ett antal försök att prata med mig sa hon till slut god natt. Vaknade 8h senare med både kläder och skor på och en rejäl huvudvärk. Alltså gud det var det värsta på ett halvår!
Så jag låg och kollade serier heeela lördagen och på söndag gjorde jag ett försök till att börja plugga och gick en runda.
Lyckades också slarva bort en av mina nyklar och fick ännu en gång ta hjälp av grannen efter att ha suttit utenför i ca 30 min.
Nyckeln återfanns dock inne i mitt eget lilla hus så jag kan hedanefter ta mig in på egen hand.
Nu ska jag öva på min spanska presentation och sen invänta min värdis som ännu inte har kommit hem... Typiskt :(
Besos Putas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0