Que Pena!

Boardingpass check!
Dock måste jag skaffat ett par hörlurar då mina andra gav upp igår. som jag!
Alltså kom jag och tänka på hur det skulle bli att åka hem alltså fatta sjukt! Att komma hem till att allting är som vanligt. Det känns überkonstigt för just nu är ju Madrid ändå mitt hem. Det är inte hemma, men jag känns ändå som mitt hem. Jag kommer sakna det så sjukt mycket när jag åker hem. Alltså klart jag saknar ju min familj och mina vänner nu, men jag de är liksom alltid kvar och jag ska ju tillbaka hem igen. Detta kommer liksom vara första och sista gången jag bor här!
Alltså gud, jag vill verkligen inte hem!
Värsta sjuka känslan! Vill ha hit alla jag tycker om men aldrig i mitt liv att jag vill hem!
Nä, nu har jag varit nog poetisk för idag!
Besos putas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0