Besitos A Londres!

Bra lördag!
Eller ja, jag måste plugga och jag ser ut lite som en pudel men annars är det en bra lördag!
Igår tänkte jag komma hem tidigt, jag kom hem halv sex. Seriöst, jag borde skämmas. Aja, tänkte inte dra ut alls idag så då är det lugnt! :D
Hade en fint samtal med Mirrelini imorgon och jag saknar henne jääätttemycket! Åh jag pallar inte!
Men om 10 dagar ses vi igen!!! Lyckligtjej_94
Om gårdagen finns det inte så mycket att berätta, det var asnajs i alla fall! Som vanligt då. Kameran kom inte med den här gången heller, men "What Happens In Madrid, Stays In Madrid".
Ha det bra alla söta små vänner!!
Besos Putas
Speciellt till mina kära vänner i London!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0