El Clasico

Tjeeena tjeena mittbena!
Hur är livet i Madrid?
Tackar som frågar! Asbäst och meganajs! :D
Igår var jag på barnkalas(!) hos min värdmammas systers barn. Samuel heter han och ser ut som en svensk. Där var massa med småbarn och deras föräldrar och sen samuel mormor och farmor. Mormorn är Anna i min klass värdmamma och min värdmammas mamma. De heter Marisol båda två och mormorn är jättegullig! Samuels farmor som var där var värsta imponerad av hur lång jag var och typ stod och kramade mig i 5 min för att visa hur långt upp hon räckte på mig. Alltid lika trevligt när främligar gör så! Dock så var hon ju 1.40 hög och säkert 90 år så jag skulle lätt tagit henne ;)
Idag har jag försökt läsa lite i min engelskabok och ikväll ska jag ut i Alcobendas för att se på el calsico på någon bar! :D
Besos Putas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0