Estoy Aquí

Hola guapas!
Idag är det torsdag, vilket betyder att imorgon är det fredag! Underbart!
Då ska vi ha insparksfest hos en klasskompis, alltså jag ber till gudarna att det blir lugnt. Lugnt på ett bra sätt då. :D
Idag har jag, förutom skolan, fikat med Josse och Fanny. Typ det enda vi gör, är redan fattig...
Nu sitter jag här på mitt rum och väntar på mat, som vanligt. Har vant mig mer och mer vid att äta sent, men skulle vara kul att äta innan kl tio någon gång i alla fall. Men det är prima ändå!
Tänkte ha ett litet skype-möte med Josse, Kata, Mandi och Mirre idag men känner att det blir lite sent då jag är aaaastrött idag.
Nu ska jag plugga (titta på How I Met Your Mother) och försöka att inte äta något av godiset jag köpte idag! Kaoz!
Besos Putas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0