La Capital

Att vakna klockan halv 3 skvallrar nog lite om att jag inte riktigt kom hem vid 2 igår.
Hon kanske inte är så glad, men det var sjukt värt det.
Igår var det nämligen inspark för klassen. Sjukt kul, med sjukt härliga människor.
Jag och Josse tänkte att vi för en gång skull inte skulle komma sist, så vi försökte åka i god tid. Den planen sprack dock när vi missade stationen vi skulle hoppa av på och fick ta tåget tillbaks igen. Aja, vi kom fram till Fredrik bara en halv timme för sent. Hos fredrik var det några olika lekar och så fick man lära känna klassen lite bättre.
Vid 12 var väl de flesta lite småglada i huvudet, då drog vi vidare till Capital. Capital är, tror jag, en 7vånings klubb. Lite skillnad mot hemmafesterna i Sverige måste jag säga.
Vid kvart i fyra drog vi hemåt och en timme senare ramlade jag in genom dörren.
Nu ligger jag här i väntan på att min värdmamma ska gå eller någonting så att jag i lugn och ro kan äta frukost.
Avslutar med den enda bilden som togs igår (förhoppningsvis)!
Besos Putas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0