SPANIEN!!!

Alltså har varit utan internet i nästan 2 dagar, det kändes.
Men åååh vad jag älskar Spanien! Alltså seriöst trodde jag att jag skulle typ ligga och gråta av hemlängtan, men nä jag är så sjuukt glad i huvudet nu! Lätt nyktraste fylla ever!!! ;)
Min lilla värdmamma är så gullig, mitt rum är grönt och jag bor typ fem min från Josse! Allt är bara så bääst!! :D
Dock så kan jag inte öppna dörren själv, är väldans komplicerat! Detta insåg jag kl halv åtta idag när jag försökte ta mig in. Min mamma skulle komma hem vid nio och där stod jag som en tönt och försökte ta mig in. Efter att ha försökt en halvtimme så fick jag knacka på hos grannen som fick hjälpa mig att öppna. Tror hans fördomar om blondiner blev bekräftade idag alltså.
Nu ska jag dock sova då jag är så sjuukt trött!
PUSS PUSS ALLA GLADA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0