Vamos a Madrid

TJEENA!
Här har ni en pigg tjej! Vaknade kl halv ett idag! Whoops! Inte nog med det så var inte min värdmamma hemma utan det var en helt främmande kvinna/tant som gick runt i huset. Det var lite obekvämt måste jag säga, men det var min värdmammas mamma och hon var supersnäll :D
Idag lyckades jag nästan äta upp en hel måltid här vilket är första gången. Dock så tror jag inte att jag kommer kunna knäppa byxorna någonsin igen.
Idag bär det av till Madrid med Josseposse, sen ikväll så vill jag ut igen eftersom jag, dum som jag är, inte tog med mitt leg igår...
Snyggaste leget någonsin! :D
Idag ska jag dessutom ta en massa bilder för jag har fortfarande inte tagit en enda.
Besos Putas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0