Viernes!

LONDON CALLING!
På sportlovet blir det London! Ska då ääntligen få träffa mina efterlängtade älsklingar som jag inte har sett på tid och evighet.
Idag är det fredag och då bär det av till Moondance en klubbb som ligger i Madrid någonstans. Woop woop! Hoppas att det blir lika kul som förra helgen, men ja vi är ju i Spanien så varför skulle det inte liksom. Jag befinner mig dock i någon form av en klädkris då alla mina kläder ligger i tvätten... ajajja
Förresten så ber jag om ursäckt för att jag envisas med att skriva varenda rubrik på spanska ( speciellt när 75% är felstavade) men måste börja någonstans!
HA det så kul i sverige (mohahahahahaha)
Besos Putas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0