Kapiiiii

Men tjeenare!
Alltså jag är inte megataggad på att blogga nu som ni kanske har märkt. Men för att göra mina miljoner läsare nöjda så slänger jag nu in ett litet inlägg :D
Den här veckan har jag haft världens jobbigaste prov. Det handlade om Spanska inbördeskriget och annat. Det var 2(!) frågor och när jag läste den första trodde jag att jag skulle skratta ihjäl mig, då jag inte hade en aning om vad det var. Så bra går det för mig nu i skolan!
Sen har jag fikat 2 gånger med Jossipossi på Starbucks och därmed spenderat hela mitt inackorderingstillägg...
Heheh
Aja, idag är vi lediga och på måndag är vi också lediga! Hell to the Yeah!
Vilket betydder att igår var vi ute. Ladys Night på Kapital är på torsdagar och då kommer tjejer in gratis! Sjukt feministiskt, and we like it!
Sjukt fet kväll betalade 2 euror för allting!
Dock tog vi första renfen hem och jag var inte i min säng förän halv sju... Inte okej! Men roligt :D
AJa, nu ska jag sola och simma för här är det så himla varmt!
Besos Putas! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0