Mañana

Wazzup Bitches!!!
Läget och sånt!?!
Imorgon kommer min familj hit så jag är superglad, på insidan. På utsidan, trots ett kilo smink, ser jag inte har sovit på ett år. Detta kan bero på att jag inte har sov mer än 5 timmar två nätter i rad nu, eller att jag var ute igår.
I viilket fall som helst så var det kul igår! Jag pratade spanska som en lite nörd och använde till och med en glosa som vi hade på spanskaprovet! Alltså den lille nörden inom mig grät av glädje. Det var en 2 ord mening, meen det räknas!!! :D
Idag har jag solat, simmat och sen ätit på Ikea med Sofia. Jag har nog aldrig uppskattat köttbullar mer <3
Sen hade de semlor och trots att jag inte riiiktigt gillar då så åt jag en ändå. Vafan! Man får ju offra sig för Sverige ;)
IKEA!!!
Min lillasyster som har blivit megastor!!

Kommentarer
Postat av: frida

hahahah åh matilda du är så jävla rolig!!

2012-04-06 @ 11:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0