Resumé!

Tjooo!!!
Glömt att blogga så ska nu ge en liten resume av vad som hänt sen sist!
London
Aweesome! Äntligen fick jag träffa Mirre, Mandi och Kata igen! Bodde på ett hostel med Josse och 6 andra killar som sov varje gång jag såg dem typ. Var inne på oxfordstreet och träffade Tjejerna varje dag sen på fredag var vi på hemmafest hos mandis brossa i Twickenham. Med andra ord en awesome vecka!
Ehm ja.... alltså det var min vecka i London. Väldigt händelserik!
När jag kom hem sov jag i typ 24h sen skrev jag historian. Sen har jag mest skrivit hisstoria hela veckan då jag aldrig lyckades bli klar. Sen har jag tränat tre gånger. Lever det vilda livet i Spanien!
Igår var det fredag och jag borde ha gått ut, men jag däckat hemma i sängen vid kl 10... illa!
Min värdis måste tro att jag är världens lataste.
Nu ska jag plugga lite och sen vet jag inte vad jag ska hitta på! :)
Besos Putas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0