Vierners!!!

Long time no see!
Fredag! Hell to the YEAH!
Har idag gjort Spansk kulturhistoria provet och det är såå megaskönt att det äntligen är över!
Nu kvarstår bara Nk-prov, spanskaprov och estetgrejen sen är det fuckin lov igen!!
Fick bääästa nyheten också! Mina äälskade flickor kommer ner från London den 4-8maj! PÅ MIN FÖDELSEDAG ALLTSÅ!!! GAAAH!
Sen typ två veckor senare kommer Annicka och Karin!! !WOOP WOOP!! :D
Lever i ett glädjerus!
Idag vill jag ut! Vet inte varför men är megapigg!! Alltså jag är fett taggad på att dra ut och ha en vild Madridkväll!
Dock så ska Jossipossi plugga och jaaaa, det är ju inte annat än att man får lite halvpanik av att man har mycket att plugga. För när till om med josse stannar hemma för att plugga då jävlar är det illa!
Meen jag får se.... Har precis läst lite Nk så kanske kan plugga lite innan jag sticker ut?
AJaj!
Här är lite bilder från Kapital i torsdags i alla fall! (tagna från Fb men hade inte min kamera med mig...)
Besos Putas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0